Пошук
Підпишіться

Подписаться на E-Mail:

Все про заробіток в мережі Інтернет

Rabota-vdomaЛучшие сайты для работы.
Головна » 2014 » Січень » 13 » Що таке SEO? Пошукова оптимізація сайту
03:40
Що таке SEO? Пошукова оптимізація сайту

Що таке SEO? Пошукова оптимізація сайту

Що таке Сео (SEO)?


SEO це - комплекс заходів для просування сайту у видачі пошукових систем, що зачіпає його внутрішню структуру; нова спеціальність і наука, що сформувалася приблизно до 1995 р. слідом за появою перших пошукових систем масового користування.


Сутність терміна   SEO


Алгоритм пошукової видачі виводить на перші місця у списку знайдених сайтів ті чи інші ресурси, що володіють певними властивостями, які і враховує пошукова машина.

Вивчення людського характеру дозволяє стверджувати, що мало хто з користувачів не дійде до кінця, а навіть до третьої десятки сформованого пошукачем списку. Таким чином, чим вище позиція сайту в видачі (результати пошуку по певних запитах), тим більше цільових відвідувачів заходить на сайт. Отже, тим більший ефект принесе розміщення сайту в Інтернеті - більше число клієнтів або покупців отримає фірма, велика аудиторія реклами на сторінках ресурсу і т. п.


Розробники пошукових машин розкривають далеко не всі особливості алгоритму формування видачі. Крім того, вдосконалення пошуку і саме існування оптимізації змушують розробників досить часто вносити зміни в алгоритм. Таким чином, затребувана постійна необхідність вивчення принципів формування видачі, розробки і практичного здійснення методів підняття позицій сайту в результатах пошуку. Власники сайтів готові платити гроші за вигідне їм просування, і до певної пошукової ніші розгортається конкурентна боротьба між власниками за перші рядки видачі. Все вище сказане в загальних рисах і розкриває сутність терміна "SEO".


Історія  SEO


Пошукові системи завжди розміщували і розміщують сайти у видачі в основному в порядку убування їх відповідності запиту. Але в різні етапи розвитку пошукових систем під останнім терміном розуміли принципово різні речі.

У 1993 - 1997 роках відповідність запитом означало кількість ключових слів в мета-тегах HTML-тексту і в усьому тексті в цілому. Як тільки власники сайтів розібралися в цій особливості пошукового алгоритму, вони стали насичувати тексти сайтів ключовими словами. Конкуренція призвела до того, що в певний момент привабливість сайту перед відвідувачами поступилася місцем привабливості для пошукових систем, і у видачі стали переважати сміттєві сайти, які мають нечитабельний контент, що складається з суцільних ключевиків.


На тлі цієї ситуації і завоював популярність у 1998 - 1999 рр. пошуковий движок Google і його технологія ранжирування PageRank сторінок. У цьому алгоритмі основне значення приділялося не внутрішніх, а зовнішніх чинників. Найбільш відповідним запитом зізнавався такий сайт, сторінки якого отримували максимальну кількість посилань з інших сайтів. Це стало визначенням "корисності" сайту, а значить, його читабельності для людей. Система діяла добре, проте знову - до тих пір, поки не стала зрозумілою веб-майстрам. Сайти стали обмінюватися посиланнями один на одного, з'явилися сайти-линкообменники, потім - біржі посилань (2002 р.). На перші місця знову стали пробиватися засмічені сайти - тепер ще і посиланнями (т. зв. "лінкопомийки").


Боротьба пошуковців з оптимізаторами перейшла на друге коло. Нові алгоритми стали враховувати тематичні посилання, відповідність контенту ключовими словами і інші чинники в комплексі. Це змусило знову звернути увагу на якість контенту, так і на доцільність розміщення посилань. З'явилися біржі статей - тематичного та унікального контенту (2007 р.).


Таким чином, SEO, як і будь-яка наука, може принести як користь, так і шкоду (як відвідувачам, так і господарям сайту). Нижче ми зупинимося на "білих" і "чорних" методах пошукової оптимізації. 


Основні напрямки SEO


Описані в попередньому параграфі критерії роботи пошукових систем в даний час в тій чи іншій мірі спільно впливають на видачу. Тому сайт після оптимізації повинен відповідати наступним параметрам:

певна щільність ключових слів (максимально можлива, але не надмірна - пошуковики виробляють семантичний аналіз тексту, відсіваючи пошуковий спам);

оточення ключових слів і посилань відповідним їх тематики унікальним контентом;

вигідна для сканування роботом структура сайту;

високий індекс цитування (або PageRank) сайту, що має тематичне забарвлення:

високий рейтинг  посилань, що йдуть з авторитетних сайтів даної тематики, тематичних статей і форумів тощо;

відсутність заборонених прийомів - згенерованого автоматом контенту, дорвеїв і спаму, нетематичних і прихованих посилань, перевантаження посиланнями і т. п.


Відповідно по даним пунктам і веде роботу оптимізатор. Він покращує внутрішній зміст сайту - контент, структуру, використання тегів, навігацію і внутрішні посилання; а також робить більш сприятливі зовнішні фактори - реєструє сайт в каталогах, розміщує на тематичних сайтах статті з посиланнями і т. п. 


Все сказане вище описує так звану "білу" оптимізацію - роботу виключно дозволеними методами, до яких не причепиться жоден пошуковик або каталог. Така оптимізація призводить до того, що сайт дійсно стає краще - перш за все, з точки зору користувачів.


Існує також "сіра" оптимізація - робота по просуванню сайту, що називається, "на грані фолу", однак з урахуванням підвищення реальної корисності сайту і без категорично заборонених прийомів. У "сірі" методи включають линкбайтинг, "вірусний маркетинг" (нав'язливе поширення контенту), різноманітні приманки для отримання посилань. З власне методів структурування сайту можна виділити розбивку великого ресурсу на безліч дрібних перелинкованих між собою сайтів, що утворюють внутрішню тематичну мережу.


А ось методи так званої "чорної" оптимізації наведені в останньому пункті списку параметрів сайту заборонені. Застосування таких методів може дати швидкий і дуже значний ефект; ось тільки ейфорія триватиме недовго - пошуковики почнуть банити сайт. Тут усе розраховано на обман роботів пошукових систем без реального поліпшення змісту сайту. У числі таких методів: дорвеї - автоматично генеруються сторінки безглуздого контенту з ключових слів; прихований текст або однопіксельні посилання - невидимі користувачеві, але прогнозовані роботом; клоакінг - різний текст для робота і користувача; а також багато іншого.


Застосування SEO


Пошукове просування сайту - гарантія довготривалого, а не постійного результату. Час від часу сайт доводиться оптимізувати і просувати знову. Комплекс заходів по просуванню сайту, що включає і власне Сео, обходиться дуже недешево. При цьому вартість роботи сильно залежить від конкурентного оточення сайту. Оптимізатори поділяють так звані ніші пошукових запитів - високо-, середньо - і низькочастотні. Назва визначає частоту, з якої здійснюється запит за ключовим словами. Сайти з рідкісною тематикою (низькочастотні запити) просунути значно легше, оскільки в цій ніші практично відсутня конкуренція. З високочастотниками все навпаки. Тут доведеться витратити не тільки значну суму грошей, але і тривалий час (до кількох місяців).
Категорія: SEO, просування сайту | Переглядів: 1030 | Додав: Midav | Теги: СЕО, seo | Рейтинг: 0.0/0

Раджу відвідати наступні сторінки:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: